فرماندار يزد:توسعه بخش كشاورزي گام مهمي در رسيدن به توسعه پايدار در كشور است

 عزيزا...سيفي فرماندار درمعيت بشكاني امام جمعه شاهديه به مناسبت هفته جهاد كشاورزي از مديريت جهاد كشاورزي شهرستان يزد بازديد كرد.
عزيزا...سيفي در اين بازديد با بيان اينكه بخش كشاورزي به عنوان يكي از اساسي ترين اركان توسعه در جهان محسوب مي شود گفت : توسعه و پيشرفت در بخش كشاورزي مي تواند گام مهمي در رسيدن به توسعه پايدار در كشور باشد.
فرماندار خاطر نشان كرد بعد از صدور فرمان تشكيل جهاد سازندگي از سوي امام خميني (ره) كه باهدف محروميت زدايي و رسيدن به خودكفايي و استقلال صورت گرفته بود اين نهاد در تمام عرصه هاي مهم و حساس انقلاب اسلامي نقش آفريني كرده  و بعد از الحاق با وزارت كشاورزي به عنوان نهادي پيشگام در توسعه و پيشرفت اين بخش بوده است.
سيفي با تبريك هفته جهاد كشاورزي به همه جهادگران از تلاشهاي همه كاركنان و مديريت جهاد كشاورزي شهرستان يزد تقدير و تشكر كرد و ابراز اميدواري كرد بتوانيم با جذب اعتبارات كافي و تعامل مناسب ميان دستگاههاي مختلف گام مهمي را در توسعه بخش كشاورزي شهرستان برداريم.
وي با تأكيد به اينكه يكي از طرحهاي خوبي كه در مجموعه دولت مطرح شده و شخص رئيس محترم جمهور تأكيد بر اجراي درست  و به موقع آن دارند  توسعه بخش كشاورزي است افزود:اين طرح در شهرستان يزد به خوبي در حال انجام است و اميدواريم بتوانيم با جذب اعتبارات كافي پيشرفت بيشتري را در اين زمينه داشته باشيم.
در ادامه حجت الاسلام بشكاني امام جمعه شاهديه نيز گفت: در قبل از انقلاب كشورهاي غربي درصدد تخريب بخش كشاورزي و در راه رسيدن به اين هدف دست به هر جرم و جنايت مي زدند و لي امروز شاهد اين هستيم به بركت انقلاب اسلامي كشور توانسته در بيشتر بخشهاي اقتصادي به ويژه كشاورزي به استقلال و خودكفايي برسد.
در اين جلسه فرماندار از نمايشگاه محصولات كشاورزي شهرستان بازديد كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا